Пытанне - адказ

  • Дзейнасць прадпрыемства

    • Як даўно існуе Ваша прадпрыемства, чым займаецца і што сабой уяўляе, ці можна Вам давяраць?

      Прадпрыемства ПНВУП «Аўтаматызаваныя тэхналогіі турызму» створана ў 2007 годзе, спецыялізуецца на арганізацыі і развіцці ўнутранага і ўязнога турызму ў Рэспубліцы Беларусь. На сённяшні дзень у нас створаны і працуюць Інтэрнэт-парталы:

      На Інтэрнэт-партале sanatorii.by прадстаўлены ўсе санаторыі Рэспублікі Беларусь, з падрабязным апісаннем: медыцынскі профіль, асноўныя метады лячэння, пералік лячэбна-дыягнастычных кабінетаў, інфраструктура.
      Інтэрнэт-партал beltur.by прысвечаны адпачынку ў Беларусі; тут Вы знойдзеце базы адпачынку, турыстычныя комплексы, гасцініцы, хаты паляўнічага і кемпінгі.
      Інтэрнэт-партал ekskursii.by, прысвечаны славутасцям Беларусі, прапануе разнастайныя па тэматыцы і працягласці экскурсійныя маршруты па ўсёй Беларусі для індывідуальных турыстаў і карпаратыўных груп.
      На Інтэрнэт-партале beltransfer.by мы прапануем Вам свае паслугі па арганізацыі трансферу з чыгуначных, аўтавакзалаў і аэрапортаў да санаторый, баз адпачынку, гасцініц і г. д.
      На Інтэрнэт-партале belarus-online.by сабраны ўсе анлайн-сэрвісы і інтэрнэт-паслугі для працы, адпачынку, пакупак, забаў, занятак спортам. Гэта інтэрнэт-крамы, анлайн-курсы, гульні, сэрвісы для знаёмстваў, прагляду фільмаў, анлайн-тэатры і многае іншае. Акрамя каталога на партале размяшчаюцца ўласныя агляды на папулярныя анлайн-сэрвісы, а таксама каляндар падзей і мерапрыемстваў, у якіх можна паўдзельнічаць, не выходзячы з дому.

      На ўсіх парталах створана зручная сістэма браніравання, з дапамогай якой Вы можаце замовіць паслугі.

      Адкрыты адмысловы канал на youtube, куды пасля наведвання аб'ектаў дадаюцца відэаролікі высокага дазволу full HD 1080p (1920х1080) - невялікія сюжэты пра працэдуры ў санаторыях, замалёўкі прыроды і тэрыторыі баз адпачынку.

      Наша прадпрыемства адзначана дыпламамі і граматамі. Водгукі пра нашу працу Вы можаце паглядзець на старонках форума.

      Агульная інфармацыя пра прадпрыемства і яго супрацоўніках прадстаўлена на карпаратыўным Інтэрнэт-партале att.by.

    • Ці ёсць у Вашага прадпрыемства карпаратыўны сайт?

      У нашага прадпрыемства ёсць афіцыйны сайт att.by, дзе прадстаўлена ўся інфармацыя пра дзейнасць нашага прадпрыемства і пра нашых супрацоўнікаў.

  • Тыпы экскурсій

    • Што такое рэгулярная зборная экскурсія?

      Рэгулярная зборная экскурсія - гэта экскурсія ў складзе зборнай групы, да якой можа далучыцца любы ахвотнік. Такая экскурсія праводзіцца рэгулярна, напрыклад штотыдзень ці нават штодня, у вызначаныя даты і час у адпаведнасці з графікам.

    • Што такое індывідуальная экскурсія?

      Індывідуальная экскурсія - гэта экскурсія, якая складаецца індывідуальна з улікам Вашых пажаданняў: час і месца адпраўлення, насычанасць і маршрут, арганізацыя харчавання ў кафэ ці рэстаране, планаванне забаваў і г.д. Такая экскурсія разлічана на аднаго турыста, сям'ю або невялікую кампанію і разумее прадастаўленне транспарту з кіроўцам і гіда-экскурсавода.
      З нашымі прапановамі Вы можаце азнаёміцца ў раздзеле Індывідуальныя экскурсіі.

    • Што такое карпаратыўная экскурсія?

      Карпаратыўная экскурсія - гэта экскурсія для ўжо сфарміраванай групы. Такая экскурсія разумее фармаванне паездак, якія ўлічваюць Вашы пажаданні па маршруце і праграме, арганізацыю абеду, вячэры ці банкету, размяшчэнне ў гасцініцы, на базе адпачынку ці сядзібе, а таксама правядзенне карпаратыўнага мерапрыемства. Можна пашырыць рамкі звычайнага тура, дапоўніўшы яго тэатралізаванай праграмай ці арганізаваць інтэрактыўную гульню, дзе экскурсанты стануць удзельнікамі гістарычнага дзейства.
      .

  • Браніраванне экскурсій

    • Што значыць «забраніраваць» экскурсію? Ці можна прыйсці на экскурсію без папярэдняга браніравання?

      Забраніраваць экскурсію азначае запісацца на вызначаную экскурсію на пэўную дату. Для браніравання экскурсій варта запоўніць адмысловую форму заяўкі. Таксама Вы можаце запісацца на рэгулярныя зборныя экскурсіі з выездам з Мінска, патэлефанаваўшы на нумар +37529-756-66-65 або пакінуўшы паведамленне на названы нумар з дапамогай аднаго з мабільных дадаткаў - Viber, Whatsapp, Telegram, Skype. Перад браніраваннем пагледзіце апісанні экскурсій, каб абраць найболей цікавы для Вас маршрут.
      Калі Вы прыйдзеце на экскурсію без папярэдняга браніравання, у аўтобусе можа не апынуцца вольных месцаў і Вы не патрапіце на экскурсію. Акрамя таго, уваходныя квіткі ў аб'екты наведвання і абеды (калі прадугледжаны праграмай экскурсіі) заказваюцца загадзя. Таму, каб гарантавана патрапіць на экскурсію, рэкамендуемы Вам запісацца на яе загадзя.
      Падрабязную інфармацыю пра працэдуру браніравання і аплаты экскурсій гледзіце ў раздзеле Як замовіць экскурсію.

    • Ці магу я запісацца на экскурсію па тэлефоне?

      Вы можаце запісацца на рэгулярныя зборныя экскурсіі з выездам з Мінска, патэлефанаваўшы на нумар +37529-756-66-65 або пакінуўшы паведамленне на названы нумар з дапамогай аднаго з мабільных дадаткаў - Viber, Whatsapp, Telegram, Skype.

    • За які час да адпраўлення можна забраніраваць экскурсію?

      Пры замове індывідуальных і карпаратыўных экскурсій крайні тэрмін браніравання залежыць ад дат Вашага знаходжання ў Беларусі і занятасці гідаў. Чым раней Вы дашляце заяўку, тым больш варыянтаў мы зможам Вам прапанаваць.
      На рэгулярныя зборныя экскурсіі можна запісацца за адзін-два дня да даты правядзення экскурсіі, што звязана з неабходнасцю аптымальнага планавання транспарта. Браніраванне на вызначаныя маршруты можа скончыцца раней, калі група цалкам запоўнена. Таму рэкамендуем Вам запісвацца на экскурсіі загадзя. Для выгоды карыстальнікаў на галоўнай старонцы партала Ekskursii.by выводзіцца расклад найблізкіх экскурсій з указаннем колькасці вольных месцаў.

    • Як пазнаць расклад экскурсій?

      Бліжэйшыя групавыя зборныя экскурсіі па Беларусіпрадстаўлены на галоўнай старонцы інтэрнэт-партала Ekskursii.by. Графік правядзення зборных экскурсій і тураў з Мінска з коштамі можна паглядзець у раздзеле Графік зборных экскурсій. Таксама для кожнай пэўнай экскурсіі графік яе правядзення прадстаўлены на старонцы з апісаннем.
      Індывідуальныя і карпаратыўныя экскурсіі могуць быць арганізаваны ў любы зручны для Вас час з улікам графіка працы аб'ектаў наведвання (музеі, замкі і г.д.).

    • Што рабіць, калі я не атрымаў адказ на запыт ці пытанне на працягу 24 гадзін?

      У залежнасці ад складанасці Вашага запыту для адказу можа запатрабавацца больш 24 гадзін (распрацоўка праграмы тура, разлік кошту і г.д.). Мы не жадаем марнаваць Ваш час на беззмястоўныя лісты, таму імкнёмся адказваць толькі па істоце. Па тэрміновых пытаннях Вы можаце звязацца з спецыялістамі экскурсійнага аддзела па тэлефоне +37529-756-66-65 або праз мабільныя дадаткі Viber, Whatsapp, Telegram, Skype (даступная адпраўка паведамленняў).

  • Кошт экскурсій і тураў

    • Што ўключана ў кошт экскурсіі/тура?

      У кошт усіх экскурсій - зборных і індывідуальных - уключана транспартна-экскурсійнае абслугоўванне (паслугі экскурсавода, кіроўцы, прадастаўленне аўтобуса/аўтамабіля, усе транспартныя расходы (платныя дарогі, паліва, платныя паркоўкі)). Акрамя таго, у кошт зборных экскурсій уключаюцца ўваходныя квіткі, а на некаторыя далёкія маршруты - комплексны абед.
      Падрабязную інфармацыю пра тое, што ўключана ў кошт той ці іншай экскурсіі, можна знайсці на старонцы з апісаннем экскурсіі пад графікам яе правядзення. Звяртаем Вашу ўвагу, што пералік паслуг, уключаных у кошт, розны для зборных і карпаратыўных груп.

    • Ці магчыма павышэнне кошту экскурсіі?

      Калі Вы загадзя браніруеце і аплачваеце экскурсію або тур, то кошт не зменіцца.
      У выпадку, калі Вы забраніруеце экскурсію загадзя, але вырашыце аплаціць непасрэдна перад датай правядзення экскурсіі, у рэдкіх выпадках кошт можа змяніцца, што звязана з павышэннем коштаў на ўключаныя паслугі (уваходныя квіткі, транспартныя паслугі і г.д.).

    • Ці ёсць зніжкі?

      Для нашых кліентаў мы распрацавалі сістэму зніжак і бонусаў. Падрабязней х палажэннем аб зніжках на экскурсійнае абслугоўванне можна азнаёміцца ў раздзеле Зніжкі на экскурсіі і туры па Беларусі.

    • Ці ёсць зніжкі для дзяцей?

      Асобнай сістэмы зніжак для дзяцей не прадугледжана. Аднак кошт рэгулярных зборных экскурсій для дзяцей да 16 гадоў (уключна) разлічаны асобна і ніжэй кошту экскурсіі для дарослых. Дзеці дашкольнага ўзросту (да 5 гадоў уключна) могуць паехаць на экскурсію бясплатна без асобнага месца ў аўтобусе (на руках у дарослага) і без харчавання (калі яно прадугледжана праграмай экскурсіі); харчаванне для маленькіх дзяцей можна замовіць дадаткова (агаварыць неабходна загадзя пры браніраванні экскурсіі).

    • Ці ёсць зніжкі для пенсіянераў?

      Зніжкі на экскурсіі для пенсіянераў не прадугледжаны.

  • Аплата экскурсій і тураў

    • Як можна аплаціць экскурсію?

      Аплаціць за экскурсію можна некалькімі спосабамі:

      • аплатнымі банкаўскімі картамі Mastercard, Visa, Мір праз сістэму bePaid (без камісіі);
      • у аддзяленні банка па выстаўленым рахунку (рахунак выстаўляецца ў жаданай валюце і разам з дагаворам загружаецца на старонку заяўкі на браніраванне);
      • праз Сістэму Разлік (АРІП) (без камісіі) - для грамадзян РБ;
      • у офісе прадпрыемства у г. Мінск (вул. Суражская, 10, оф. 21) наяўнымі ў беларускіх рублях або аплатнай банкаўскай картай (без камісіі). Прыём плацяжоў у офісе ажыццяўляецца панядзелак-пятніца 09.00-12.30, 13.30-18.00.
    • Як аплаціць экскурсію па інтэрнэце?

      Для аплаты экскурсіі/тура ў інтэрнэце Вам варта абраць на старонцы заяўкі спосаб аплаты «Аплата карткай». Дадзены спосаб аплаты мае на ўвазе аплату без камісіі банка ў любой валюце праз сістэму bePaid з выкарыстаннем банкаўскіх аплатных картак Мір, Mastercard ці Visa усіх тыпаў. Пасля ўзгаднення ўсіх умоў браніравання Вы аўтаматычна будзеце перанакіраваны на бяспечную старонку аплаты паслуг сэрвісу BEPAID™.

    • Ці можна аплаціць за экскурсію наяўнымі?

      Аплаціць за экскурсію або тур наяўнымі можна ў аддзяленні банка па выстаўленаму рахунку (рахунак выстаўляецца ў жаданай валюце і разам з дагаворам загружаецца на старонку заяўкі на браніраванне) або ў офісе прадпрыемства у г. Мінск (вул. Суражская, 10, оф. 21) (аплата ў офісе наяўнымі ў беларускіх рублях). Азнаёміцца з падрабязнай схемай праезду да офіса можна тут.

    • Ці спаганяецца камісія за аплату экскурсіі з Расіі?

      Пры аплаце рахунку на экскурсію ў аддзяленні банка на тэрыторыі Расіі банкі бяруць камісію за пералік. Без камісіі можна аплаціць банкаўскай картай праз сістэму bePaid.

    • Як аплаціць экскурсію без камісіі банка?

      Без камісіі аплаціць за экскурсію ці тур можна:

      • праз Сістэму Разлік (АРІП) - для грамадзян РБ;
      • аплатнымі банкаўскімі картамі Мір, Mastercard ці Visa усіх тыпаў праз сістэму bePaid;
      • у офісе прадпрыемства у г. Мінск (вул. Суражская, 10, оф.21) наяўнымі ў беларускіх рублях ці аплатнай банкаўскай картай. Прыём плацяжоў у офісе ажыццяўляецца панядзелак-пятніца 09.00-12.30, 13.30-18.00.
    • Ці можна аплаціць экскурсію расійскімі рублямі?

      Паводле заканадаўства Рэспублікі Беларусь, усе разлікі фізічнымі асобамі на тэрыторыі краіны вырабляюцца толькі ў беларускіх рублях.
      Аплаціць экскурсію ў любой валюце можна за межамі Рэспублікі Беларусь. Вы можаце аплаціць рахунак за экскурсію ў расійскіх рублях у аддзяленні банка на тэрыторыі РФ або банкаўскай картай праз сістэму bePaid.

    • Ці магу я аплаціць экскурсію ў офісе расійскай карткай?

      Так, Вы можаце зрабіць аплату расійскай банкаўскай карткай міжнароднага ўзору ў нашым офісе у г. Мінску (вул. Суражская, 10, оф.21).

    • Ці бяспечна аплачваць экскурсіі банкаўскай картай?

      Аплата банкаўскай картай праз сістэму bePaid бяспечная. Перадача дадзеных ажыццяўляецца па асобным канале з ужываннем сучасных метадаў шыфравання, сістэма BEPAID™ падтрымлівае сучасныя тэхналогіі абароны 3D-Secure. Пры гэтым выключаецца любая магчымасць перахопу канфідэнцыйнай інфармацыі. Дадзеныя перадаюцца ў зашыфраваным выглядзе і захоўваюцца толькі на спецыялізаваным серверы сістэмы BEPAID™. Усе транзакцыі абаронены тэхналогіямі Verified by Visa і MasterCard SecureCode.

    • Якія карты Вы прымаеце да аплаты?

      Да аплаты прымаюцца банкаўскія карты Mastercard, Visa, Мір і БЕЛКАРТ.

    • Чаму пры аплаце картай выдаецца памылка?

      Сістэма bePaid забяспечвае прыём плацяжоў па банкаўскіх картках міжнароднага ўзору. Але некаторыя банкі могуць усталёўваць абмежаванні на выпушчаныя імі карткі для разліку ў сеткі інтэрнэт. У дадзеным выпадку для атрымання поўнай інфармацыі пра магчымасць ажыццяўлення плацяжоў праз інтэрнэт па картцы Вам трэба звярнуцца ў службу падтрымкі кліентаў Вашага банка па тэлефоне, паказанаму на зваротным боку Вашай карткі.
      Пры ўзнікненні пытанняў па аплаце Вы таксама можаце звязацца з супрацоўнікамі нашага прадпрыемства, пакінуўшы паведамленне на старонцы заяўкі, або патэлефанаваўшы па нумары, паказаныя у раздзеле Кантакты.

    • Ці прымаеце Вы аплату ад юр. асобы?

      Так, зрабіць аплату за экскурсію або тур можа юрыдычная асоба. Для гэтага пры афармленні заяўкі абярыце спосаб аплаты юр.асобай з указаннем валюты плацяжу. Пасля пацверджання браніравання экскурсіі/тура Вам трэба будзе прадаставіць дадзеныя арганізацыі, якая будзе ажыццяўляць плацёж. Па атрыманні неабходных дадзеных Вам будуць высланы дакументы на аплату - рахунак і дагавор. Пасля правядзення плацяжу вышліце копію аплатнага даручэння і апошнюю старонку дагавора з подпісамі зручным для Вас спосабам:

      • шляхам загрузкі файлаў са старонкі сваёй заяўкі;
      • з дапамогай мабільных дадаткаў Viber, WhatsApp, Skype ці Telegram на нумар +375 29-756-66-65;
      • на e-mail;
      • на факс: +37517 394-59-09.

      Пасля экскурсіі на ўказаны Вамі паштовы адрас будуць высланы арыгінал дагавора, рахунак і акт выкананых прац. Дагавор і акт выкананых прац з арыгінальнымі пячаткамі адпраўце лістом на наш паштовы адрас.

    • Ці магчыма аплаціць экскурсію пры пасадцы ў аўтобус?

      Экскурсію неабходна аплачваць загадзя, што дае Вам гарантыю, што месцы будуць забраніраваны за Вамі. У некаторых выпадках па ўзгадненні са спецыялістамі экскурсійнага аддзела дазваляецца зрабіць аплату наяўнымі ў беларускіх рублях перад пасадкай у аўтобус, за 30 мінуць да пачатку экскурсіі.

    • Што адбудзецца пасля аплаты?

      Пасля аплаты Вы атрымаеце экскурсійную квітанцыю ці пацверджанне замовы з інфармацыяй пра экскурсію: дата, час і месца сустрэчы, прозвішча і імя экскурсавода.

  • Адмова ад экскурсіі і зварот грошай

    • За колькі дзён можна адмовіцца ад аплачанай экскурсіі?

      Адмовіцца ад аплачанай экскурсіі можна не пазней, чым за 24 гадзіны да яе пачатку.

    • Ці можна вярнуць кошт экскурсіі пры адмове ад яе?

      У выпадку адмовы ад аплачанай экскурсіі (тура), вяртаецца яе (яго) кошт за вылікам фактычна панесеных выдаткаў: кансультацыйная паслуга, аплата камісійнага узнагароджання банку за прыём плацяжу, штрафныя санкцыі па дагавору прадпрыемства з экскурсійным аб'ектам. Пры аплаце банкаўскай картай, зварот сродкаў ажыццяўляецца на карту, з якой быў праведзены плацёж. Падрабязней гледзіце ў раздзеле умовы звароту.

    • Пры адмове ад экскурсіі якая сума вяртаецца?

      У выпадку адмовы ад аплачанай экскурсіі (тура), вяртаецца кошт экскурсіі ці тура за вылікам фактычна панесеных выдаткаў: кансультацыйная паслуга, аплата камісійнага узнагароджання банку за прыём плацяжу, штрафныя санкцыі па дагавору прадпрыемства з экскурсійным аб'ектам.
      Пры адмове ад экскурсіі за 24 гадзіны да яе пачатку, фактычна панесеныя расходы прадпрыемства лічацца роўнымі 100% і аплата не вяртаецца.
      Памер кансультацыйнай паслугі залежыць ад тыпу экскурсіі (тура). Падрабязную інфармацыю пра зварот грашовых сродкаў і кошты кансультацыйнай паслугі глядзіце тут.

  • Падрабязней пра экскурсію

    • Як даведацца месца адпраўлення экскурсіі?

      Месца адпраўлення экскурсіі ўказваецца ў экскурсійнай квітанцыі і ў дагаворы.
      Як правіла, адпраўленне на зборныя экскурсіі з выездам з Мінска ажыццяўляецца ад чыгуначнага вакзала (цэнтральны эскалатар). Магчыма таксама адпраўленне па іншым адрасе ў цэнтры г. Мінска (дадзеная інфармацыя абмаўляецца спецыялістамі экскурсійнага аддзела загадзя).
      Месца пачатку індывідуальнай экскурсіі - ад гатэля ці любога зручнага для Вас адрасу ў межах горада.

    • Мы адпачываем у санаторыі/базе адпачынку за межамі г. Мінска. Ці можна пачаць экскурсію ад месца нашага пражывання?

      Гэта магчыма ў выпадку замовы індывідуальнай экскурсіі. Кошт такой экскурсіі будзе пералічаны з улікам трансферу да месца пражывання (у адзін ці абодва бакі, па жаданні кліента). Таксама пражываючы ў некаторых санаторыях ці базах адпачынку каля Мінска, Вы можаце далучыцца да зборнай экскурсіі. Пра такую магчымасць і інфармацыю па кошту звяртайцеся, калі ласка, да спецыялістаў экскурсійнага аддзела.

    • За колькі часу да адпраўлення трэба быць на месцы?

      Збор групы і пасадка ў аўтобус ажыцяўляецца за 15-20 хвілін да адпраўлення.

    • Што будзе, калі я спазнюся на экскурсію?

      Калі Вы спазняецеся ці не ведаеце, як дабрацца да месца сустрэчы, Вы заўсёды можаце звярнуцца да нас па дзяжурным тэлефоне +37529-756-66-65 (кантактныя нумары спецыялістаў экскурсійнага аддзела таксама ўказаны ў экскурсійнай квітанцыі). Пры форс-мажорных абставінах мы заўсёды Вас дачакаемся, у разумных межах 10-20 хвілін.
      Раім паглядзець схему праезду да нашага офіса.

    • Ці можна перанесці экскурсію?

      Мы заўсёды ідзём насустрач Вашым пажаданням - пры наяўнасці вольных дат экскурсію можна перанесці. Пра перанос дат просім паведамляць загадзя.

    • Ці можна адправіцца на экскурсію прама сёння?

      Гэта магчыма пры выбары зборнай экскурсіі згодна графіку пры наяўнасці месцаў Вы можаце адправіцца на экскурсію сёння.
      Калі Вы жадаеце замовіць індывідуальную экскурсію, то ў большасці выпадкаў гэта можна зрабіць дзень у дзень (пры ўмове працы аб'ектаў наведвання і пры наяўнасці вольнага часу для наведвання ў іх).

    • На якой мове праводзяцца экскурсіі?

      Экскурсіі ў складзе зборнай групы праводзяцца на рускай мове. Для замежных госцяў мы можам прапанаваць экскурсіі з радыёгідам , якія дазваляюць праводзіць экскурсіі для інтэрнацыянальных груп, дзе неабходна суправаджэнне на 2 розных мовах.
      Правядзенне індывідуальнай экскурсіі магчыма на беларускай, рускай, англійскай ці любой замежнай мове па жаданні замоўца. Дадзенае пытанне ўзгадняецца падчас замовы экскурсіі.

    • Што трэба ўзяць з сабой?

      З сабой трэба ўзяць грошы на дадатковыя расходы (сувеніры, ахвяраванні ў храмах (калі ёсць па праграме), харчаванне (калі не ўключана па праграме) і інш.). Таксама пры пасадцы ў аўтобус рэкамендуем мець пры сабе раздрукаваны або электронны варыянт экскурсійнай квітанцыі.

    • Ці абавязкова раздрукоўваць экскурсійную квітанцыю?

      Экскурсійную квітанцыю раздрукоўваць не абавязкова, пры неабходнасці Вы можаце прад'явіць экскурсаводу электронны варыянт.

    • Колькі ўдзельнікаў у экскурсійных групах?

      Колькасць удзельнікаў зборнай групы вар'іруецца ў залежнасці ад пары года. У міжсезонне часцей за ўсё колькасць удзельнікаў складае да 20 чалавек, у высокі сезон (лета і навагоднія святы) колькасць удзельнікаў можа даходзіць да 60-70 чалавек. У выпадку вялікай колькасці ўдзельнікаў у аб'ектах наведвання група падзяляецца на 2-3 падгрупы, каб экскурсанты не мелі нязручнасцяў.

    • Ці адбудуцца экскурсіі, калі аўтобус запоўнены не цалкам?

      Экскурсія адбудзецца пры ўмове набору мінімальнай колькасці ўдзельнікаў. Для кожнай экскурсіі мінімум удзельнікаў свой, удакладняйце па заяўцы на браніраванне экскурсіі.
      У выпадку ненабору групы тураператар папярэджвае пра гэта за дзень да экскурсіі. У такой сітуацыі прапануецца замена экскурсіі на іншую з кампенсаваннем розніцы ў кошты (або з даплатай, калі прапанаваная экскурсія даражэй) ці перанос даты экскурсіі, або ж вяртаюцца грошы за экскурсію, якая не адбылася, у поўным аб'ёме.

    • На якіх аўтобусах ажыццяўляюцца экскурсіі?

      Выбар аўтобуса залежыць ад колькасці экскурсантаў. Калі колькасць удзельнікаў экскурсіі менш за 20 чалавек, то экскурсіі ажыццяўляюцца на мікрааўтобусах Mercedes ці Volkswagen, калі група больш за 20 чалавек - то на аўтобусах турыстычнага класа (Neoplan, Scania, Mercedes і інш.)
      Для індывідуальных экскурсій з малой колькасцю чалавек могуць быць скарыстаны легкавыя аўтамабілі або мінівэны.

    • Ці можна ўзяць з сабой у аўтобус ежу і пітво?

      Так, у аўтобусе можна есці і піць. Аднак распіванне спіртных напояў, уключаючы піва, не дапушчаецца. Таксама нельга ўваходзіць у аўтобус з хот-догамі, марозівам і іншымі прадуктамі, якія могуць сапсаваць салон транспартнага сродку. Перад паездкай рэкамендуем азнаёміцца з Памяткай экскурсанта.

    • Ці магу я ўбачыць штосьці падчас экскурсіі па маім асабістым жаданні?

      Усе экскурсіі маюць вызначаны маршрут, паказаны ў праграме. Паколькі падчас рэгулярнай зборнай экскурсіі Вы далучаецеся да іншых турыстаў, любыя адхіленні ад праграмы нязручныя і немагчымыя. Вы можаце замовіць індывідуальную экскурсію, маршрут якой будзе складзены з улікам Вашых пажаданняў.

    • Ці будзе ў мяне магчымасць пагуляць самастойна ці прайсціся па крамах?

      Не ва ўсіх рэгулярных зборных экскурсіях праграмай прадугледжана вольны час. Удакладняйце па кожнай пэўнай экскурсіі ў заяўцы на браніраванне.
      Пры замове індывідуальнай экскурсіі праграма экскурсіі карэктуецца з улікам Вашых пажаданняў і вольны час можа быць прадстаўлена. Узгадняйце, калі ласка, праграму індывідуальнай экскурсіі са спецыялістамі экскурсійнага аддзела падчас замовы экскурсіі.

    • Якія варыянты абеду магчымыя падчас экскурсій?

      Некаторыя экскурсіі ўключаюць загадзя замоўлены комплексны абед у кафэ.
      Падчас тых працяглых экскурсій, у кошт якіх абеды не ўключаны, у Вас будзе вольны час, каб перакусіць самастойна. Ваш экскурсавод з задавальненнем парэкамендуе Вам добрыя рэстараны.

  • Агульнае

    • З кім звязацца, калі патрэбна дапамога?

      Для атрымання дадатковай інфармацыі ці ў выпадку ўзнікнення неспадзяваных сітуацый Вы можаце звязацца са спецыялістамі экскурсійнага аддзела па тэлефоне +37529-756-66-65 або пакінуць паведамленне на ўказаны нумар з дапамогай аднаго з мабільных прыкладанняў - Viber, Whatsapp, Telegram, Skype.

    • Як пакінуць водгук?

      Вы можаце пакінуць водгук аб працы нашага прадпрыемства альбо аб экскурсіі/туры на нашых аккаунтах у сацыяльных сетках: vk.com, ok.ru, instagram.com, facebook.com, а таксама на форуме. Акрамя таго, пасля завяршэння экскурсіі кожнаму ўдзельніку высылаецца анкета, у якой Вы можаце выказаць сваё ўражанне аб экскурсіі або туры.