Вельмі дынамічная кампазіцыя, нязвыклая для праваслаўнай архітэктуры, разам з багаццем аб'ёмаў і па-майстэрску дасягнутай кампактнасцю сведчыць пра высокі ўзровень праектавання. На думку даследчыка Кулагіна А. Н., на стварэнне храма аказалі ўплыў культавая архітэктура Закарпацця і стыль мадэрн. На думку ж даследчыка Харэўскага С. В., асновай дадзенага вываду паслужылі незвычайнасць крыжова-купальнай кампазіцыі ў сельскай дойлідстве і аналагі на Украіне. У той жа час даследчык, разглядаючы аналагі храмаў Заходняй Украіны, вылучае версію, згодна з якой аўтарам царквы мог быць львоўскі дойлід Яўген Нагорны, які стаў стваральнікам праектаў дзясяткаў храмаў на тэрыторыі Луцкай дыяцэзіі, якая ўключала ў той час і Пружаншчыну. Такім чынам, храм служыць прыкладам існавання творчых кантактаў на тэрыторыі Польшчы таго часу і ўзаемаабагачэння народаў-суседзяў.
Храм з'яўляецца крыжова-купальным. У архітэктурным плане царква складаецца з асноўнага кубападобнага аб'ёму, трох'яруснай званіцы (прымыкае да аб'ёму з захаду) і прамавугольнай апсіды з больш нізкімі бакавымі рызніца (прымыкае з усходу). Пакрыццём асноўнага зруба з'яўляецца высокая вальмовые гонтавы дах з урэзаным у яе магутным светлавым барабанам (васьмерыком на чацверыку). Апошні накрыты буйным цыбульным купалам, які завяршае невялікі ліхтар з макаўкай. Праз выкарыстанне двух Чацверыкова зрубаў, якія накрытыя асобным гонтай і на якіх ляжыць васьмерыком купалы, ажыццёўлены пірамідальны пераход барабана да бакавых фасадах, традыцыйны для Палесся. Пірамідальная Чацверыкова званіца, якая з'яўляецца адной з дамінант храма, завяршаецца высокім цыбульным купалам са шпілем. Для асвятлення храма былі выкарыстаныя ромбападобныя (у барабане), стральчатыя (у асноўным аб'ёме) квадратныя і прастакутныя (у астатніх памяшканнях) аконныя праёмы з зубчастымі ліштвамі ў створцы і рызніца, рэзьбавыя ў барабане. Такія разнастайныя аконныя замкі і ліштва толькі падкрэсліваюць разнастайнасць формаў асобных аб'ёмаў, як тое званіцы, рызніца і створак.
У інтэр'еры залы храма вылучаюцца адкрыты барабан на чатырох слупах з паруснай канструкцыяй падставы і хоры. Апошнія, дзякуючы знаходжанню на сценах бакавых прытвораў, размешчаны даволі прасторна, пры гэтым шырока разгорнутыя і адкрыты ў інтэр'ер залы. Для аддзялення апсіды з алтарнай часткай і рызніца выкарыстаны высокі драўляны разьбовай іканастас на ўсю вышыню царквы. У царкве знаходзіцца вобраз «Маці Божая Адзігітрыя", які адносіцца да XVIII стагоддзя.