У будынку вакзала размяшчаюцца кафэ, крамы, абменныя пункты і банкаматы, гульнявыя аўтаматы, пакой адпачынку.
Гісторыя чыгуначнага паведамленні ў Беларусі пачынаецца з 1862 года ў Гродне, а ў Мінску з 1871 года.
Будынак чыгуначнага вакзала - помнік архітэктуры XXI стагоддзя. Узведзены ў 2000 г. па праекце архітэктара В. Крамарэнка. Вакзал здольны прыняць больш за 7 тысяч пасажыраў. Конкорс і сетка падземных пераходаў звязваюць вакзал з пасадкавымі платформамі, Прывакзальнай плошчай, Цэнтральным аўтавакзалам, станцыяй метро «Плошча Леніна».
У будынку вакзала размяшчаюцца кафэ, крамы, абменныя пункты і банкаматы, гульнявыя аўтаматы, пакой адпачынку.
Гісторыя чыгуначнага паведамленні ў Беларусі пачынаецца з 1862 года ў Гродне, а ў Мінску з 1871 года.
Выберыце, дзе працягнуць
Ekskursii.by
Google Chrome